piątek, 5 kwietnia 2013

Im dłużej o czymś myślisz tym ta myśl staje się silniejsza..


Ona mnie jednak lubi. Ciekawe czy do mnie napisze ta koleżanka. Właściwie do tej chwili wielokroć o tym myślałam, ale nic nie poczyniłam w tej kwestii. Teraz mam zamiar w związku z tym coś uczynić. Może przyjmie to formę bierną, ale jaka by nie była zawsze to już jakaś forma. Znaczy, że już działam coś w tej kwestii. Był chyba w książce Murphy'ego taki ładny cytat, że jeżeli czegoś bardzo pragniemy, to cały wszechświat działa na naszą korzyść, w znaczeniu, aby nasze marzenie, myśl się zrealizowały. Będę trzymać się zasad przedstawionych tutaj: http://jaceksztucki.pl/931/im-dluzej-o-czyms-myslisz-tym-ta-mysl-staje-sie-silniejsza/
Jak tylko się spełni, napiszę o tym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz