czwartek, 4 kwietnia 2013

Perfekcjonizm

Właśnie odkryłam, że jestem perfekcjonistką. W teście wyszło mi 14 pkt- znaczy że perfekcjonizm umiarkowany. Dopiero od 16 pkt zaczyna się poziom niebezpieczny. Test dostępny jest tu: http://www.psychologyhub.eu/artykuly/35,perfekcjonizm-test Pewnie jest wiele osób, które mają problem ze sobą. Słyszałam kiedyś od kogoś, że w problemach takich społecznych potrzebna jest grupa wsparcia. Ja wokół siebie nie widzę osób, które miałyby TAKIE PROBLEMY. A nawet jeśli są, to nie chcą po prostu poruszać tematu braku wiary w siebie. Dlatego proszę Was czytelników tego bloga, abyście pisali o sobie dodając komentarze, dzielili się własnymi historiami, przeżyciami. Jestem pewna, że ludzie są w stanie sobie pomóc najlepiej. Przez wykazywanie choćby zrozumienia wobec problemów drugiej osoby. Tak naprawdę nie ma żadnych błahych kłopotów, bo wszystkie są tak samo ważne. Żadnych NIE WOLNO wyśmiewać, bo za każdym z nich stoi bliźni, drugi człowiek, który oczekuje od nas pomocy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz